איך בוחרים מתקנים מתנפחים לאירוע?

מתקנים מתנפחים משדרגים כל אירוע – מסיבת כיתה, יום הולדת, בר או בת מצווה ואפילו אירועים למבוגרים. השכרת מתנפחים אינה יקרה, ומבטיחה הנאה צרופה מצד המשתתפים – אך השאלה היחידה שנשאלת היא: כיצד נבחר את המתקנים שיתאימו ביותר לאירוע שלנו? לפי מה נחליט על סוג המתקנים, כמותם וגודלם?

לשאלות אלו מספר כללים ברורים, שבעזרתם תוכלו בקלות לדעת אילו מתקנים מתנפחים יהיו האידיאלים לאירוע שלכם. הבנת הצרכים שלכם תוכל לסייע לכם להתמקד בסוג העסק שאליו עליכם לפנות, באיתורו המיידי ובביצוע הזמנה בקלות ובמהירות.

זמן ומיקום האירוע – עליכם להחליט האם מדובר באירוע צהריים או ערב, ולקחת בחשבון את העונה שבה הוא מתקיים. בעוד שעונת הקיץ מתקנים מתנפחים לבריכה או כאלו שמשלבים מים הם המוצלחים ביותר, בחורף נעדיף כמובן מתקנים שגשם לא יוכל להפריע לפעילותם.

כמו כן, במקום פתוח תוכלו לבחור בין כל סוגי המתקנים הקיימים, אך תאלצו לשים לב שישנם מספיק שטחים שטוחים ולא משופעים. רצוי גם להציב מתנפחים על גבי דשא או חול רך, או לחילופין לפרוש מחצלות במקום. במקום סגור לעומת זאת, אין ספק שהקרקע תהיה מישורית – אך במקרה כזה תצטרכו להתחשב בגודל החלל ובמרחב הפתוח שבו.

מספר המשתתפים – ככל שישנם משתתפים רבים יותר, עליכם להשקיע יותר בכמות המתקנים. כמו כן, במקרה של ריבוי משתתפים העדיפו מתקנים שאורכים זמן קצר כך שלא ייווצר תור ארוך ומשתרך בהמתנה אליהם. כמו כן, ריבוי משתמשים במתקן אחד יכול לסכן את הבטיחות שבשימוש בו, כך שיש למנוע צפיפות על ידי הוספת מתנפחים נוספים.

גיל המשתתפים – ישנם אינספור סוגים של מתקנים מתנפחים – ממתקנים פשוטים יחסית כמו טרמפולינות, בריכות כדורים, מגלשות, דרך מסלולי מכשולים ועד מתקני לונה פארק מרשימים. ציינו את גיל המשתתפים מול בעל החברה להשכרת מתקנים מתנפחים, כדי שיוכל להציע לכם את המתקנים ההולמים לאירוע.

כללי בטיחות – בחרו אך ורק בחברה מקצועית להשכרת מתקנים מתנפחים ושאר אטרקציות לאירועים, בכדי להיות בטוחים שהיא עומדת בכל התקנות הנדרשות לבטיחות. ערכו סקר שוק ובררו האם חברה זו קיבלה המלצות והאם ברשותה תו תקן למתקניה.

צריכים עזרה?

השאירו פרטים ונציג שלנו יצור אתכם קשר בהקדם