יום הולדת בריא? הקשר בין פעילות גופנית למתקנים מתנפחים

בימינו, ילדים רבים לא פעילים במיוחד – כשיש טלוויזיה עמוסה בערוצים, מחשב עם מספר אינסופי של אתרים באינטרנט ומגוון קפסולות משחקים מתוחכמות, קשה לשכנע את הקטנים לצאת מהבית ולשחק בחוץ.

כשאנו עדים לתופעה של השמנת יתר כבר בגיל צעיר, אין ספק שיש לעשות משהו בנידון, אך באופן שיגרום לילדים לשתף פעולה. אחת מהדרכים הטובות ביותר לכך היא חשיפת הקטנים לפעילות גופנית שתגרום להם הנאה ועניין – כמו לדוגמא שילוב מתקנים מתנפחים באירועים.

במקום להביא קוסם שמולו הילדים רק ישבו מבלי להזיז את גופם או לקחת אותם להקרנת VIP של סרט, נוכל לחגוג את יום הולדתם באירוע שיכלול מתקנים מתנפחים – וכך נבטיח גם בריאות וגם הנאה מרבית. מתקנים מתנפחים הם דרך מהנה ויעילה מאוד לעידוד פעילות גופנית אצל ילדים – כבר ברגע שהם רואים את המתקנים הגדולים והצבעוניים הם רצים אצים אליהם, ללא כל שכנוע מצד הוריהם.

המתנפחים מהווים שלל הזדמנויות לפעילות ספורטיבית – החל מהטרמפולינות שניתן לקפוץ עליהן שעות במשך שעות, דרך מגלשות שמצריכות טיפוס עד לפסגתן ועד מסלולי מכשולים מאתגרים. אי אפשר להישאר פסיביים כשהחגיגה כוללת מתקנים מתנפחים – ההנאה כה גדולה שהקטנים לא יחדלו מלקפוץ, לרוץ ולהשתולל עד תום האירוע. זוהי הזדמנות עבורם לתרגל יכולות אתלטיות, להתחרות במהירות ובזריזות בדרך למתקן, להתאמן על קואורדינציה ושיווי משקל וכן הלאה.

אי אפשר גם לשכוח את העובדה שבעת פעילות גופנית, האדרנלין והאנדורפינים עולים בדם, מה שגורם לתחושת הנאה מוגברת ושחרור חושים. לא רק שתהיו מרוצים שהילדים העבירו יום בריא – אלא גם שהם עצמם ירצו לחזור על פעילויות מסוג זה שוב ושוב, ולא ישכחו את האירוע המהנה הזה במשך זמן רב.

מלבד זאת, מדובר גם לרוב בפעילות שתשתלם יותר מבחינה כספית – מתנפחים יבטיחו לכם שעות רבות של הנאה, בעוד שליצן, קוסם או כל מפעיל אחר יספקו את הילדים לשעה קצרה בלבד.

צריכים עזרה?

השאירו פרטים ונציג שלנו יצור אתכם קשר בהקדם