כיצד מגבשים אטרקציה לאירוע?

התחום העשיר והמורכב של אטרקציות לאירועים נוגע לגורמים רבים. מלבד מארגני האירוע ומפיקי האטרקציות עצמם, יש להתייחס גם אל האורחים ואל הקהל המגיע ליהנות מהפעילויות. לכל אחד מהם שיקולים וצרכים שונים והסנכרון ביניהם הוא זה שקובע במידה רבה את הצלחת האירוע. בנוסף, אי אפשר להתעלם מתכנון התקציב של אטרקציות ומהעלות המשתנה. על מנת להימנע מהוצאות מיותרות יש לערב מוקדם ככל האפשר חברה המתמחה בהפקת אירועים. חברה כזו תעזור לגבש תכנית פעילויות, תציג את האטרקציות הרלוונטיות ותייצר סביבת עבודה נעימה ופורייה.

הגדרת המטרה של האטרקציה

המארגנים הם הגורם הראשון אליו יש להתייחס כאשר מדובר על אטרקציות לאירועים. כאשר המארגנים הם ההורים, כמו במקרה של הזמנת אטרקציות לבר מצווה, עליהם להגדיר היטב את מטרת הפעילויות. במידה והם מקיימים את האירוע במקום סגור, האטרקציות צריכות להתאים לאולם או למתחם. מנגד, אטרקציות לאירועים המתקיימים בגן פתוח או רחבה הן בעלות אופי אחר. עניין נוסף אליו יש להתייחס הוא כמות האורחים. אטרקציות לבר מצווה יכולות לערב משחקי חשיבה, מתקנים ייעודיים, משחקי מחשב או פעילויות נוספות. מספר האורחים הוא שאלה מכרעת בסוגיה איזו אטרקציה להזמין והיכן למקם אותה.

בחירת חברה עבור אטרקציה או פעילות

גורם נוסף בתחום של אטרקציות היא החברה המספקת אותן. בישראל פועלות חברות רבות ללא רישיון, ולמרות מחירים זולים הן מסתכנות בפעילות לא בטיחותית. אסור להתפשר על חברה מן הסוג הזה ותמיד עדיף להתעקש על חברה בעלת שם וניסיון. במידה ואתם מתלבטים, בקשו לראות תמונות, התרשמו מאירועים קודמים ובדקו האם ישנן המלצות. אטרקציות לאירועים נמדדות לא רק במחיר אלא גם ברלוונטיות שלהן. על האטרקציות להיות חדשניות ומאתגרות, לא רק באירועי בר מצווה אלא גם באירועי חברה, ימי הולדת וכדומה.

הקשר בין האורחים לאטרקציה

לבסוף, אטרקציות מוצלחות לאירועים צריכות להשאיר רושם בלתי נשכח על האורחים. אם האורחים לא נהנים, סימן שהאטרקציה לא התאימה. בבואכם לתכנן הזמנת אטרקציות לאירוע מכל סוג הקפידו על אפיון מדויק של האורחים שלכם. כמות האורחים היא לא הפקטור היחיד בשאלה איזו אטרקציה להזמין, משום שיש להתחשב גם בגיל, בלבוש ובלוח הזמנים. אירוע אליו מגיעים מוזמנים עם חליפות לא יכול להציע אטרקציות כמו מתקנים מתנפחים או מתקנים המשלבים מים.

עלויות ותקציב

מחירן של אטרקציות נגזר מתוך משתנים הנקבעים על ידי החברה המפעילה. האטרקציות היקרות ישולבו לרוב בצוות מפעילים, אשר אחראי על הפיקוח והאבטחה. אטרקציות זולות יותר ניתן להזמין בהתראה קצרה ובכמות גדולה, לעומת אטרקציות מרכזיות אליהן צריך להיערך מראש. הדרך הטובה ביותר להזמין אטרקציה היא לחשוב על קונספט מסוים ולאחר מכן לבחור מתוך קטלוג אטרקציות מוכן. ככל שתקדימו לעשות זאת כך תבטיחו טווח שינויים גדול ומוצלח יותר.

אטרקציה לעתיד

יצירת קשר עם חברת אטרקציות והפעלות לאירועים וימי כיף היא הצעד הראשון בדרך לאירוע מושלם. ניתן לעשות זאת באמצעות אתרי אינטרנט, המלצות של חברים או מוקדי טלפון זמינים. הדור הבא של אטרקציות לבר מצווה ולאירועים כבר הגיע לישראל, ואין שום סיבה שלא תיהנו ממנו יחד עם האורחים שלכם.

צריכים עזרה?

השאירו פרטים ונציג שלנו יצור אתכם קשר בהקדם