כיצד עורכים לבן מסיבת בר מצווה מושלמת?

כולנו כבר מכירים את המשפט הידוע – "ישנם שלושה אירועים מרכזיים בחייו של כל אדם – ברית המילה, בר המצווה והחתונה".. אך כיצד אנחנו, כהורים, נוכל להפוך את אירועים אלו לאכן מרכזיים בעיני החוגג? מכיוון שאת ברית המילה אינו זוכר גם כך ועל החתונה הוא וכלתו יהיו אחראים בעצמם, לנו נשאר לדאוג לבר המצווה. כשיש היצע כה רחב בשוק, עלינו לחשוב היטב כיצד נבדל את בר המצווה של בננו ונגרום לה להיות אירוע בלתי נשכח.

ראשית כל, יש להתאים את האירוע לחוגג ולמשתתפים. בר מצווה הוא אירוע הנערך במפגש שבין הילדות לנעורים – בגיל בו עדיין נהנים לשחק ולהשתולל, אך עדיין נדרשת מידת תחכום כיאה לתקופה בה הספק-בחורים רוצים להוכיח את בגרותם. כדי לדעת מהו אופי האירוע המתאים ביותר לנער הצעיר שלכם, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא פשוט לשאול אותו. על מנת להגשים לו חלום בחגיגת יום ההולדת המשמעותי, כל מה שצריך הוא לדעת מה הוא רוצה – וליישם. רוב הסיכויים שהוא כבר נכח בכמה מסיבות בר מצווה בחייו, ולכן סביר להניח שיש בראשו כיוון מסוים לחגיגה שלו.

במידה והצעיר לא מעוניין באירוע בעל אופי ספציפי, כדאי שתדעו מהן האופציות המובילות שמתאימות לגילאים אלו – כך שתדעו לבחור את האופציה האידיאלית בהתאם לאופי נער בר המצווה. הדבר החשוב יותר באירועים אלו הוא האטרקציות, ולא מנות הגורמה או עיצוב האולם – ולכן, בחרו במגוון רב של אטרקציות מאתגרות תחת נושא מסוים. תוכלו לבחור במשחקי שולחן שמקבצים סביבם קבוצת שחקנים ויוצרים אווירה תחרותית ומגבשת, או לפנות אל כיוון של מתקני לונה פארק או מתקנים מתנפחים, שיהפכו את האירוע לחוויה מהנה במיוחד.

כמו כן, בחרו בדיג'יי עדכני שייצור את האווירה המתאימה בעזרת פליי-ליסט עם הלהיטים האחרונים, וזכרו לאורך כל הדרך שהמטרה היא ליצור מסיבה תוססת ושמחה. כל עוד תשתפו את בעל השמחה בכל שלב, הדרך להצלחה בטוחה.

צריכים עזרה?

השאירו פרטים ונציג שלנו יצור אתכם קשר בהקדם