לא צריך להיות ספורטאי מצטיין – במתקנים מתנפחים

לא כל ילד הוא ספורטאי מצטיין – אבל אין סיבה שהדבר יוביל לחוסר ביטחון אצל ילדכם.

הצורך לנצח טמון בנו עוד מילדותנו, ולכן אנחנו כהורים צריכים למצוא הזדמנויות שבהם הילד שלנו יוכל להפגין את כישוריו – גם בתחום המוטורי והפיזי. בדיוק לשם כך כדאי לתת לו מדי פעם להשתעשע במתקנים מתנפחים, שלא דורשים זריזות מיוחדת או כושר מעולה. כל ילד יכול לקפוץ, להתגלש ולהילחם במסלול האתגרים המתנפח – ולהנות מבלי להרגיש שהוא פחות טוב מחבריו.

הסיבה לכך ברורה – במתקנים מתנפחים, אין חששות. כל נפילה היא רכה, כמו על גבי ענן – כך שהילדים לא פוחדים מלהתפרע, גם הפחדנים שבהם – ומנגד, אין כל חשש שייפגעו או יחבלו. כולם יכולים לנסות לקפוץ כמה שיותר גבוה, או להתגלש בצורות מקוריות, ולא צריך להיות אלוף הכיתה לשם כך. כמו כן, המתקנים המתנפחים מאפשרים גם לכבדי משקל או לחסרי הקואורדינציה שבחבורה לשחק עם כולם ולהוציא את מלוא האנרגיות – מבלי להשתרך מאחור.

בנוסף, המגוון הרב של מתקנים מתנפחים מאפשר לכל אחד להתבלט ולמצוא את הדברים שבהם הוא נהנה במיוחד. בעוד שאחד יפגין מיומנויות אחיזה מרהיבות על גבי השור הזועם, אחר ישבור שיאים במסלול האתגרים. גם השקטים יותר שאינם מעוניינים בתחרות יוכלו למצוא את מבוקשם – וכך כולם זוכים לעשות ספורט – כלומר, פעילות בריאה, וגם ליהנות תוך כדי. מתקנים מתנפחים מאפשרים לילדים להשתטות ככל שירצו – לקפוץ בתנוחות הזויות או להמציא מגוון משחקים – מבלי סכנה שאחד מהם לא יהיה מהיר או גבוה מספיק כדי להשתתף. זהו הזמן ההנאה האולטימטיבי לכולם – רגעים מגבשים שנחקקים עמוק בזיכרון ואף מעלים את הביטחון העצמי של הילד.

צריכים עזרה?

השאירו פרטים ונציג שלנו יצור אתכם קשר בהקדם