מתנפחים לימי הולדת של ילדים

בכל מסיבת יום הולדת צריך להיות רגע בלתי נשכח, פעילות שידברו עליה גם ימים ושבועות לאחר האירוע.

 כשמדובר בילדים, צריך ש"מסמר האירוע" יהיה פעיל ומהנה במיוחד – בדיוק כמו מתקנים מתנפחים. מתקנים מתנפחים הם האטרקציה האידיאלית עבור הילדים: הם קופצים, משתוללים, נהנים מכל רגע בלי לחשוב יותר מדי – אין ממה לחשוש או לפחד כאשר גם מהקפיצות הגבוהות ביותר נוחתים ברכות.

אין ילד שלא ישמח למראה מתקנים מתנפחים – רק במבט ראשון יתמלא בהתרגשות, וירוץ במהרה להתחיל לקפץ עד שיאזלו כוחותיו. לא רק הקטנים נהנים מהפעילות המשחררת – זוהי תחושה קסומה גם למבוגרים שמצטרפים לשעת המשחק, כשהם מרגישים פתאום קלים מאי פעם. מתנפחים מבטיחים לכם שלא יהיה רגע דל באירוע – והתורים לעליה למתקנים יימשכו גם כשתגיע השעה לחזור הביתה.

ברור למדי מדוע כולם אוהבים מתקנים מתנפחים: תחושת החופש והרוגע שהם מעניקים לנו, ייחודית למדי. מלבד ההנאה הגדולה, מדובר גם באטרקציה בטיחותית – מה שמועיל גם לילדים וגם לאחראים עליהם. אין סכנת החלקה, וגם אם ינחתו בחוזקה על המתקן – לא יחבלו או יפצעו. כשהכל כה רך ונעים, לא הילדים ולא ההורים מודאגים לרגע. מתנפחים הם גם פיתרון מצוין להורים העמוסים – פשוט צריך להזמין את חברת ההפעלות, והם כבר ידאגו לכל, ללא שום הכנות מקדימות מצידכם.

ישנם מתקנים מתנפחים רבים, מכל הגדלים, הצורות, הסוגים והצבעים השונים – החל ממקפצות בלבד, דרך מגלשות ועד מסלולי אתגרים מרגשים במיוחד… אז איך בוחרים? ראשית כל צריך לאפיין את גיל הילדים, אופי האירוע ומיקומו. בעוד שבאירוע בקיץ כדאי לשקול לשלב מתקני מים מתנפחים על בריכה, באירוע חורפי יתאימו מתקנים שגודלם הולם מקום סגור. קטנים יותר יעדיפו פשוט לקפוץ ולקפוץ, כשהגדולים ירצו לאתגר את עצמם במשימות ותחרויות. לרוב הבחירה וההתאמה נעשית לצד בעל המקצוע, שצבר ניסיון ויודע כיצד לספק את הסחורה – במקרה זה, ההנאה המקסימלית – לחוגגים באירוע.

צריכים עזרה?

השאירו פרטים ונציג שלנו יצור אתכם קשר בהקדם