מתקנים מתנפחים – גם לבת מצווה!

באירוע מקורי ומיוחד – אז כיצד נוכל להעניק לבתנו האהובה את החגיגה המוצלחת ביותר, מסיבה בלתי נשכחת שתתבלט מעל שאר האירועים?

 הורים רבים חושבים שהפיתרון לכך הוא בחירת אולם אירועים מרשים – אך טעות בידם. בגיל צעיר פחות מתעסקים בשאלה מי עיצב את זר הפרחים או במספר מנות הגורמה המוגשות במקום – אלא ברגעי ההנאה שנצברו באותו אירוע. מכאן נובע, שעלינו לבחור באטרקציה ייחודית ומהנה במיוחד, שתפתיע את הנוכחים ותעסיק אותם זמן רב, כמו כמובן מתקנים מתנפחים.

 המתקנים המתנפחים אמנם זכורים לנו ממשחקי הג'ימבורי לילדים, כשרבים לא מודעים לכך שמתנפחים רבים נועדו לנוער ולמבוגרים.

מתקנים מתנפחים מגיעים במגוון אדיר של צורות, גדלים וסוגים, ויכולים להתאים לכל גיל וגיל – גם למתבגרים שבחבורה. המתנפחים הופכים את האירוע השגרתי יחסית לאטרקטיבי ומעניין, ולא פחות חשוב מכך – שוברים את הקרח בין המשתתפים הרבים. המשחקים והפעילויות מגבשים בין הצעירים – התלמידים מהכיתה, החברות מהחוג ובני הדודים הצעירים. במיוחד בגיל בו המתח בין המינים עולה אך הביישנות גוברת, זוהי הזדמנות מצוינת עבור הצעירים לקיים אינטראקציות מהנות ולצבור ביטחון עצמי.

 אז מהם אותם מתנפחים שמתאימים למתבגרים?

כשבוחרים מתקנים מתנפחים לבת מצווה, לרוב מדובר במשחקים אנרגטיים שמשלבים תחרויות, כמו מתנפח השור הזועם – המשתתף ישוב על גבי בובת שור שאינה מפסיקה לזוז בניסיון להפילו, כשמי שנשאר על גבי השור לזמן הרב ביותר – הוא הזוכה. כמו השור הזועם קיימים מתקנים רבים, חלקם מהווים הזדמנות לתחרויות מאתגרות וחלקם מזכירים מתקני לונה פארק מהנים במיוחד. עם המוסיקה הנכונה ברקע, צלם שיתעד את הרגעים המבדרים וקייטרינג טעים שמתאים לחך הצעירים – אתם בדרך הנכונה לבת מצווה בלתי נשכחת.

צריכים עזרה?

השאירו פרטים ונציג שלנו יצור אתכם קשר בהקדם