יום ספורט

ימי ספורט וגיבוש – זריקת המרץ החדשה

כל מנהל יודע כמה חשוב לתמרץ את העובדים שלו, לספק להם ימי כיף, ספורט וגיבוש שיקרבו את כולם, יחזקו את הנאמנות שלהם למקום העבודה, יעניקו להם חוויות טובות ובלתי נשכחות, כמו גם מוטיבציה להצלחה. כל אלו בסופו של דבר גם יגדילו את התפוקה של העובדים.
באמצעות אטרקציות לאירועים מסוגים שונים, ניתן בקלות לייצר ימי ספורט וגיבוש שהעובדים שלכם יעריכו במיוחד.

ימי ספורט וגיבוש – איך עושים את זה?!

ימי גיבוש וספורט נועדו לשבור את שגרת העבודה של העובדים, להוציא אותם מהמסגרת שלהם, מהתפקידים ומהמעמד שלהם בחברה, להעניק להם חוויות ספורטיביות שיעצימו את המיומנויות שלהם ולקרב ביניהם.

בעזרת מתקנים מתנפחים ותחרויות ספורט, ניתן בקלות "לצאת מהקופסה", לחדש את האנרגיות של העובדים, ולגבש אותם בקבוצות המתחרות זו נגד זו. בסיומו של יום כיף עם אטרקציות לאירועים או עם מתקנים מתנפחים, העובדים חשים כי הם חשובים והכרחיים בחברה, וכי המעסיקים שלהם חושבים עליהם. זה בהחלט התגלה
כזרז שמגביר את הלויאליות שלהם, את המוטיבציה שלהם להצליח בעבודתם, ואת התחושה החיובית שהם חשים כלפי מקום עבודתם.

שילוב של מתקנים מתנפחים וביצוע של פעילויות ספורט מגוונות, מאפשר ביצוע תחרויות אתגריות ואקסטרימיות מסוגים שונים, שכל המשתתפים יוכלו להפיק מהם הנאה וכיף.

ימי ספורט וכיף – רק עם המומחים!

ב "אודי חבצלת" נשמח להפיק עבורכם ימי ספורט וגיבוש בשילוב מתקנים מתנפחים ושאר אטרקציות לאירועים בהתאמה אישית, החל משלב הרעיון המקורי ועד לביצוע עצמו. זאת תוך התחשבות באופי הקבוצה המשתתפת, בכמות המשתתפים, ובהעדפות האישיות שלכם. הפקות ימי ספורט וכיף עם מתקנים מתנפחים ועם אטרקציות לאירועים תהפוכנה את מקום העבודה שלכם לנעים ויעיל הרבה יותר, ועל כך יעידו אינסוף לקוחותינו המרוצים.

צריכים עזרה?

השאירו פרטים ונציג שלנו יצור אתכם קשר בהקדם