שגיאה במסד הנתונים של וורדפרס: [Illegal mix of collations (latin1_swedish_ci,IMPLICIT) and (utf8_general_ci,COERCIBLE) for operation '=']
SELECT wp_redirection_items.*,wp_redirection_groups.position AS group_pos FROM wp_redirection_items INNER JOIN wp_redirection_groups ON wp_redirection_groups.id=wp_redirection_items.group_id AND wp_redirection_groups.status='enabled' AND wp_redirection_groups.module_id=1 WHERE (wp_redirection_items.regex=1 OR wp_redirection_items.url='/למה-כדאי-ימי-גיבוש-לעובדים/')

למה כדאי ימי גיבוש לעובדים | אטרקציות לבר מצווה - אודי חבצלת

למה כדאי ימי גיבוש לעובדים

מחקרים הוכיחו לא פעם שאדם מרוצה ושמח הוא עובד יעיל יותר. 

כבוסים, ניתן לנצל את המידע הזה לטובתנו, לטובת העסק שלנו ולטובת העובדים שלנו, באמצעות ימי כיף וגיבוש לחברה. אין זה משנה אם אתם בוסים נחמדים וקלילים ואם סביבת העבודה נעימה – שגרה בסופו של דבר שוחקת, מה שיגרום בסופו של דבר לחוסר עניין מצד העובדים. יום גיבוש יוכל לחולל פלאים, להרים את המורל של עובדי העסק ולהגדיל את התפוקה – וכך גם את הרווחים.

יום כיף לחברה מעניק הזדמנות לשבירת ההיררכיה במקום העבודה, וכך יוצר סביבת עבודה נעימה הרבה יותר. פתאום עובדים שעד כה לא פצו את פיותיהם כשחיכו יחדיו למעלית, ימצאו את עצמם יושבים לארוחות צהריים באופן קבע יחדיו. כשלעובד יהיה מהנה יותר במקום העבודה שלו, הוא לא יאחר ואף יישאר מאוחר יותר – וברור מדוע. יום מחוץ למשרד מוסיף צבע רב לחיי היום יום בעבודה, והופך את מקום העבודה ממקום שבו חייבים להיות כדי לתת שעות – למקום אישי וחשוב יותר עבור כל עובד. כמו כן, שיפור התקשורת הבין אישית בקרב העובדים תאפשר להם לעבוד באופן טוב ויעיל יותר יחד, ולהוביל את הצוות למקומות טובים יותר.

מעבר לכך, החוויות המשותפות שיצברו העובדים במהלך יום גיבוש יגרמו לתחושת לכידות גבוהה יותר ביניהם, מה שישפר מידית את שיתוף הפעולה ועבודות הצוות בעסק. בנוסף, מרבית ימי הכיף עוסקים בתחרויות ובמשימות גיבוש מאתגרות – מה שמשפר את תפקוד העובדים בשעת לחץ, ומאפשר להם לגלות מנהיגות ויוזמה.

אין כל עוררין – ימי גיבוש וכיף לעובדים מועילים לכל הצדדים. בעוד שהעובדים יזכו להתאווררות, לתחושה כי למקום העבודה אכפת מהם ולשיפור יחסי האנוש עם עמיתיהם, המנהלים ייהנו מחריצות רבה מצד עובדיהם ושיפור עבודת הצוות והתפוקה בחברה. כעת רק נשאלת השאלה – כיצד? באודי חבצלת נפיק את יום הגיבוש לחברה שלכם בהתאמה מלאה לרוח העסק ורצונכם – החל מימי ספורט, דרך ימים מאתגרים מחשבתית ועד סדנאות חווייתיות במיוחד – אפילו במשרדים עצמם.

צריכים עזרה?

השאירו פרטים ונציג שלנו יצור אתכם קשר בהקדם